سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بزرگتر توانگرى نومیدى است از آنچه در دست مردم است . [نهج البلاغه]
امروز: جمعه 103 فروردین 10

دکتر علی اکبر جلالی دستگاه‌های علمی و اجرایی فعالیت‌ها و دستاوردهای خوبی را در حوزه شهر الکترونیکی سامان داده‌اند و ایجاد بنگاه دانایی برای شهر الکترونیکی یک ضرورت است.یکی از مهمترین وظایف کنفرانس شهر الکترونیکی فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی از دستاوردهای دستگاه‌های علمی و اجرایی برای مردم و بازتاب این خدمات به مسوولان برای توجه بیشتر به سرمایه‌گذاری در این حوزه است.


 کارت سوخت درس بزرگی در ارائه خدمات به جامعه بود، بانک‌ها فعالیت‌های روزافزونی برای الکترونیکی کردن خدمات آغاز کرده‌اند، ثبت احوال خدمات خوبی را ارائه می‌کند، راهنمایی و رانندگی خدمات الکترونیکی خوبی را سامان داد، املاک و آژانس‌های فعال در این زمینه حرکت خوبی را شروع کرده و برای معرفی و فرهنگ‌سازی استفاده از صدها نوع خدمت الکترونیکی، اینک نوبت ماست که بهره‌برداری از این خدمات را به مردم معرفی کنیم.
دبیر علمی دومین کنفرانس شهر الکترونیکی به ضرورت تعامل دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی اشاره کرد و گفت: دانشگاه‌ها به تقویت علمی نیاز دارند و بهترین زمینه این تقویت فعال شدن در حوزه شهر الکترونیکی است در حالی که مراکز و دستگاه‌های اجرایی هم نیازمند این خدمات علمی و آکادمیک هستند.
وی به سرمایه‌های عظیم مالی و انسانی به کار رفته در حوزه الکترونیکی اشاره کرد و گفت: با تصمیم‌گیری‌ها و سیاستگذاری‌های سازنده باید از این ظرفیت‌ها در حد بسیار بالا برای تحقق اهداف شهر الکترونیکی استفاده کنیم.
وی تاکید کرد: تلاش ما این است که کنفرانس شهر الکترونیکی از حالت علمی و یا کاربردی صرف خارج شود و نقش مردم را در این مبحث بیش از پیش دخالت دهد چرا که هنوز نقش مردم در این حوزه بسیار ناچیز است.


 نوشته شده توسط حامد عزیزخانی در دوشنبه 87/9/4 و ساعت 3:0 عصر | نظرات دیگران()
 لیست کل یادداشت های این وبلاگ
چه سعادتی ، همایش پارسی بلاگی ها
اولین پست وبلاگ کاخ سفید
عید ولایت مبارک
دومین کنفرانس شهر الکترونیک ایران
امنیت اطلاعات در شهر الکترونیکی
شهر الکترونیکی به بنگاه دانایی نیاز دارد
اولین جشنواره وبلاگ نویسی روانشناسی
بررسی کارکردهای آموزشی و پژوهشی وبلاگها
چگونه در سایت یا وبلاگ خود امکان خرید اینترنتی ایجاد کنیم
1200 میلیارد تومان صرفه جویی سالا نه با پرداخت الکترونیکی قبض ها
چهارمین همایش روابط عمومی الکترونیک برگزار می شود
اطلاعیه مهم شهر نوشت
زندگی الکترونیکی خوب یا بد؟
خطرات زندگى الکترونیکى
مزایای الکترونیکی بودن
[همه عناوین(67)]

بالا

طراح قالب: رضا امین زاده** پارسی بلاگ پیشرفته ترین سیستم مدیریت وبلاگ

بالا